diumenge, 15 de maig del 2005

Diumenge 15 de maig de 2005

Com cada diumenge toca fer repàs del pes. Ja faig 1.180 grams. Això vol dir que en aquesta setmana he guanyat 140 grams. Això està molt bé, oi?

A més, com que ja sóc gran i peso més m'han canviat al box de cures intermèdies. Ara estic al 3, amb l'Abril, en Bernat i l'Àlex.

Al nou box té coses bones i altres que no ens agraden del tot. El millor de tot és que estic a tocar de la finestra, i això vol dir que tothom que em ve a visitar em pot veure de molt a prop. A més els pares em fan la guitza fins que em surt una ganyota, una mena de rialla o badallo. Vaja, que m'exhibeixen.

Aquest cap de setmana han vingut a veure'm els avis, la meva padrina i la seva mare. Tots m'han vist més gran i bonica, això és el que diuen. Demà potser ve més gent doncs és festa.

El que no ens agrada tant del nou box és que l'horari de visites és més estricte. Els pares i jo estàvem acostumats a estar força estona junts, però ara després dels 30 minuts de visites, corren les cortines de les finestres que donen al corredor i un dels dos, i a vegades els dos, ha de marxar. Els pares insisteixen i al final els deixen quedar. Als pares no els agrada haver-ho de demanar, perquè volen estar amb mi tal com feien a l'altre box.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada