dimarts, 31 de maig del 2005

Dimarts 31 de maig de 2005

De vegades els pares fan broma de quan pesada i grossa estaria ara la mare si jo hagués nascut a terme. De fet, segons els càlculs dels metges jo hauria d'haver sortit de la panxa de la mare cap al 8 de juny. Així que ara estaríem plegades a la recta final. Però les coses s'han presentat com s'han presentat i com diuen els pares... naixent el 18 de març fa més temps que em coneixen la cara.

Dissabte els pares van fer allò que molts altres pares fan amb molt més temps: comprar-me quatre coses. I quan dic quatre coses estem parlant d'un nombre real i no aproximat. Ara ja tinc una banyera blava de l'IKEA, a un preu super mini, com jo, per 5 €, el matalàs i el coixí pel llit de baranes que he "heretat" del Ramon i el cotxet amb cadira, perquè el cabàs i la cadireta les heredo de la Sara, la fillola del pare. Ah! Els pares també han comprat un mòbil per a penjar-me'l del llitet. És un anaguet. Totes les coses que ens han passat els amics estan completament noves. Els pares pensen que és bo saber aprofitar i comprar quan és necessari, i no malbaratar les coses. I jo d'això n'he après molt aquest temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada