dissabte, 18 de juny del 2005

Dissabte 18 de juny de 2005

Avui faig tres mesos i ja estic a casa. La nit ha estat tranquil·la. De fet només demano que em donin el biberó i segueixo dormint. Pels pares és una cosa nova això de tenir-me a casa. Ells no han dormit gaire. No estan acostumats als meus sorollets mentre dormo, i s'han passat la nit despertant-se per si em passava alguna cosa.

Durant el dia m'he anat descompensant en els menjars. No he seguit gaire les pautes horàries i la mare m'ha tingut una bona estona en braços. Al matí hem fet el primer passeig tots tres junts pel barri.

1 comentari:

  1. Ara recordo què petita quedava dins del cuco del cotxet Chicco.... però nosaltres no ho veiem amb els ulls dels altres, sinó amb els nostres, els que consideraven que l'Anna s'havia fet molt gran en tres mesos.

    ResponElimina