diumenge, 17 d’abril del 2005

Diumenge 17 d'abril de 2005

Ja peso 760 grams. Fa dos dies que perdo pes, 10 i 20 grams, respectivament, però en el conjunt de la setmana he guanyat pes.


Els pares m'han fet unes fotos mentre fèiem el cangur. Però no han quedat gaire bé. Hi havia molt poca llum, les han fet sense flaix i no tenen gaire bon pols, diuen que han sortit mogudes. De tota manera s'intueixen les meves faccions i que sóc bonica, segons diuen ells.

Ha estat un cap de setmana de visites. Ahir van venir a veure'm la meva padrina, que és cosina del pare, i la seva mare. També un cosí del pare i que serà qui em batejarà, per això és el capellà de la família. Avui a la tarda han vingut els meus avis, els pares del pare. M'han mirat tant que ja saben perfectament com són els meus peus i mans. Estan encantats de com són de bonics, segons diuen als pares. És clar, que em poden veure poca estona, perquè mentre estic amb els pares no ensenyo res més. També hi eren uns tiets de la mare, que vénen a veure'm cada cap de setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada